sobota 14. března 2015

#It sucks


Každej to známe, všichni jsme to zažili. Jo, mluvím o tý nudě, když je člověk nemocnej. Což je momentálně tak trochu i můj případ. A jelikož tohle období je prostě nudný a táhne se jako smaženej sýr, přemýšlela jsem nad nějakýma tipama jak se zabavit.

Ještě před tím, než se s váma podělím o moje rady a zkušenosti co dělat a co spíš asi nedělat v nemoci, tak pár rad co dělat ať se cítíte líp. Hodně spěte. Pijte hodně (normal vodu, žádný chemický cukrempřeplácaný hnusy). Buďte v teple. Nestresujte se. Nejezte nic moc mastnýho a nezdravýho. Pokud čučíte do notebooku, tabletu nebo mobilu, co nejvíc si ztlumte jas aby vás z něj nebolela hlava a oči.
A teď už k tomu, jak se zabavit. ^^

Něco nakresli/napiš
Není to nějak namáhavý, rozvíjíš si tím fantazii a talent a navíc to někomu můžeš klidně věnovat. 
Čti
Nemyslím teď, že půjdeš na facebook nebo někde a budeš číst statusíčky. Nene. Zkus vzít do ruky pravou knížku a čti. Může to bejt fakt super. (Pokud ale fakt nemáš knížku co by tě brala, nějakou si stáhni třeba v PDF do mobilu.)
Sleduj něco
Můžeš sledovat seriály (pll, futurama,..) nebo filmy (doporučuju dogmu) a nebo klidně třeba videa na youtube. Záleží to jen na tobě a na tvém vkusu. Každopádně, film i seriál můžou zabrat dost času, teda hlavně ty seriály který můžou bejt dost návykový. 
Nalakuj si nehty
Ale něčím si ucpi nos, pokud ti ten smrad z nich přivádí bolest hlavy tak, jako mě. Zní to jako blbost, ale já když jsem nemocná nebo se jen nudím, si ráda vytvářím různý nehty a spoustu easy tutorialů najdeš na youtube.^^
Prankuj
Pokud máš třeba přebytek kreditu, kterýho ti není líto, najdi si nějaký náhodný číslo a napiš mu něco. Jako třeba Schovala jsem tělo. Co teď? nebo Jsem ráda, že jsme tu mrchu zabili. Třeba odepísou. .D .D (je to fakt prča!)
Klíče
Jestli se ti nelíbí mít oblíbený klíče a máš ráda barvičky, tak si vezmi laky na nehty, třpitky, lepidlo (herkules) a cokoliv, nějaký odzůbky jako nějaký mašličky nebo tak a hlavně teda ty klíče. No a pak už si jen hraj, netřeba říkat nic víc, ne? Můžeš to dělat z pohodlí postele, když si dáš na nohy nějakou tvrdou desku ať se neušpiníš. ^^
Wish list
Předpokládejme, že tohle stejně budou když už, číst holky takže brouzdej po netu (já doporučuju tumblr a pinterest) a sestav si svůj wish list nebo-li, pokud chete, seznam přání. Můžeš si ho sestavit z čeho jen chceš. Oblečení, doplňky, cokoliv. Je toho spousta. A pokud holduješ e-shopům, můžeš si udělat něco jako třeba já tady.
Cuddle
Ok. Tulení zní prostě divně, já preferuju anglickou verzi tohohle slova. No, pokud po ruce nemáš zrovna člověka a hádám, že k tobě stejně nikdo nepůjde protože bacily everywhere, žejo. Takže pokud máš zvíře (jako psa nebo kočku) tak jdi a strav s nima nějakej čas. Nejen, že z nich jde teplo a jsou ňunatí, zlepší ti to i náladu, pokud jsou hraví. Nojo, nikdo tě nemiluje víc, než tvoje zvíře.
Bath
Když ono anglicky zní všecko líp! To je jedno. Prostě. Jdi. Do. Vany. Na dlouho. S pěnou. A olejíčkama a dalšíma shitíčkama se kterýma se uvolníš a zrelaxuješ. Vem si s sebou mobil, ntb, tablet,.. něco kde si prostě můžeš pustit film (pokud nemáš v koupelně tv což já nemám Q_Q), zhasni si světlo (vem třeba svíčky, ale to uklízení pokud ti někde nakape vosk,.. ugh) a prostě. RELAXUJ.

No a co bych teda v nemoci asi jako spíš nedělala je neustálý čučení do noťasu, mobilu a tak,.. prostě, odložila bych tyhle elektronický vymoženosti, který nás stejně většinu času jen stresují (mě teda jo) a prostě bych tenhle čas, kdy je nám teda stejně většinu času tak mizerně, že na tipy co jsem psala vejš nemáme sílu ani chuť, bych využila tak nějak proto, abych byla sama se sebou. Jo, zní to debilně, ale... když nejste nemocný, pravděpodobně jste pořád v kontaktu s kámoškama/ema a nebo stalkujete sociální sítě, což si myslím, že už sice bohužel patří k životu, ale někdy je fajn prostě vypnout. 

Žádné komentáře:

Okomentovat