pátek 13. března 2015

AVON kosmetika za měsíc březen

Dnes mi přišly z Avonu čtyři nové produkty. 



První je čistící peelingová pleťová maska s minerály z Mrtvého moře. Obsah je 50 ml a cena je normálně 159,-, ale teď je za 99,-, nebo v kombinaci se dvěma dalšími výrobky za 158,-. Má se nanést tenká vrstva, nechat ji 1-2 minuty zaschnout a poté krouživými pohyby masku jemně masírovat po pleti. Nikdy nezapomeňte důkladné opláchnout. Masku jsem ještě nikdy nepoužívala, takže víc vám k ní ještě říct nemůžu, ale po pár vyzkoušení vám dodám recenzi. 


Jako druhou věc jsem si objednala zklidňující a rozjasňující korektor. v Minulém katalogu na něho byla akce v kombinaci s dalším výrobkem, za 139,-. V tomhle katalogu stojí 79,-. Přijde vám v černé krabičce a jeho obsah je 6 ml. Prodává se ve dvou odstínech: Fair a Medium. Já si ho beru v odstínu Medium, ten je tmavší a k mé pleti se víc hodí. Objednala jsem si ho už po druhé, protože mi opravdu vyhovuje. Krásně kryje nedokonalosti. Já mám hodně problematickou pleť a stáčí mi dát si tenhle korektor a lehce zapudrovat pleť pudrem. 


Třetí věc je fixační sprej na make-up. Jeho obsah je 125 ml a v minulém katalogu na něho byla úžasná akce. Při zakoupení dvou výrobků z určitých stran, byla cena 139,- a já si k němu brala zrovna ten korektor. Tenhle produkt je naprosto úžasný a opravdu jeho účinky fungují. Na pleti vytvoří neviditelnou vrstvu a ta napomáhá fixaci make-upu. Stačí dvě šplíchnutí, pleť se chvíli leskne, ale po pár minutách sprej zaschne a nejde nic poznat.


A jako poslední věc jsem si objednala sprej na vlasy pro usnadnění rozčesávání s meruňkou a bambuckým máslem. Jeho obsah je 150 ml a v minulém katalogu byla jeho cena okolo 50,-, v tomhle katalogu ho zakoupíte za 69,-, nebo v kombinaci s dalšíma dvěma výrobky a budete platit 129,-. Sprej jsem si objednala poprvé a po více použití vám dodám recenzi. 


Katalog začíná platit od 26.3 do 15.4. 2015. Já osobně mám produkty od AVONU hrozně ráda a skoro vše co si objednám, mi vyhovuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat