pondělí 9. března 2015

Recenze na parfémy One Direction




Our Moment je první parfém od One Direction. Já si tenhle parfém zakoupila v sadě, společně i s tělovým krémem ve Vídni v parfumérii Douglas. Sada obsahuje parfém o 50 ml a tělový krém o 150 ml. Stála mě v přepočtu na koruny okolo 1500,-. Mě osobně voní nejmíň ze všech jejich vůní. Její složení najdete na internetu. Já osobně vůni nedokážu k ničemu přirovnat, ale je hodně sladká. Mou nevýhodou je, že na nějakou složku v parfému jsem alergická, takže ji nemůžu používat často ve velkém množství. Tělový krém voní stejně jako parfém a pokožku docela hezky zjemňuje a rychle se vstřebává do kůže. Jak parfém, tak i krém vydrží na těle skoro celý den. Design obalu se mi líbí, je jednoduchý a myslím, že kluky vystihuje. V ČR tenhle parfém zakoupíte pouze v parfumérii Douglas a nebo na internetu. Nejlevnější budou budou na http://www.parfums.cz/one-direction/our-moment-parfemovana-voda-pro-zeny/.

Jako druhý parfém One Direction je That Moment. Sadu jsem si za koupila minulý rok ve Vídní opět v parfumérii Douglas, stejně jako Our Moment. Sada obsahuje to samé jako Our Moment a to je parfém o 50 ml a tělové krém o 150 ml. Cena byla kolem 1300,-. Byla o něco nižší, protože jsme měli slevový kupon. That Moment mi z jejich tří vůní voní nejvíc. Jeho složení najdete také na internetu. Je stejně jako Our Moment sladká a mě připomíná vůni cukrové vaty. Používám ji nejčastěji a voňet vydrží také skoro celý den. Krém má stejné účinky jako u Our Momentu. Jeho design je podobný jako u Our Momentu, ale už se mi tak moc nelíbí. Parfém v ČR zakoupíte také pouze v parfumérii Douglas a nebo na internetu. http://www.parfums.cz/one-direction/that-moment-parfemovana-voda-pro-zeny/#variants.

You & I je poslední a nejnovější vůně od One Direction. U většiny dívek je to nejoblíbenější parfém. Já jsem ji zakoupila minulý rok společně se sadou parfému That Moment. Parfém je 100 ml a jeho cena byla okolo 1600,-. Vůně parfému je opět velmi sladká a složení bude různě po internetu. Já chtěla původně také sadu společně s tělovým krémem, ale ta tentokrát nebyla. Dal se koupit zvlášť, tak stejně jako sprchový gel a cena se pohybovala okolo 400,-. Součástí parfému je prsten, který je u víčka. 

Taška s logem parfumérie Douglas, do které vám výrobky dávají.

Před 9 měsíci jsem se vrátila z Londýna a tam měli s 1D i rtěnky, laky na nehty a spoustu dalších věcí. Pokud by jste o takové věci měli zájem, určitě hledejte pouze na internetotových stránkách, u nás nic takového nebude. 
Fotky byly pořízeny mnou a foceny jsou na iPhone 6+.

Žádné komentáře:

Okomentovat